Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Επίσκεψη στο ΕΚΦΕ Χανίων



ΤΟ ΕΚΦΕ ΧΑΝΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΚΑΝΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ  ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΙΑΝΝΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ.
 ΕΜΕΙΣ ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΞΟΡΚΙ ΑΓΑΠΗΣ. ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΟ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑΣΑ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΑ.
ΣΑΣ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ!!!

ΚΑΛΛΙΑ Ο.





Την προηγούμενη βδομάδα είχα πάει στο ΕΚΦΕ Χανίων και εκεί μας έδειξαν πώς παθαίνουμε βραχυκύκλωμα και μας έδειξαν πειράματα σε σχέση με την ενότητα που ήμασταν δηλαδή με το ρεύμα. Εκεί μας σήκωναν και κάναμε και μεις πειράματα σε σχέση με το ρεύμα. Εκεί μου άρεσε πιο πολύ που κάναμε την αστραπή.
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΣΤΟ ΕΚΦΕ ΧΑΝΙΩΝ!!!
Γιώργος Πεγιόγλου

 


Την προηγούμενη βδομάδα είχα πάει στο ΕΚΦΕ Χανίων. Πιο πολύ μου άρεσε ότι μας έδειξαν κάτι με μπαλόνι και το έτριβε με ένα σκουφάκι και το έβαλε κοντά στο καλαμάκι και έτσι το μπαλόνι τραβούσε το καλαμάκι πιο κοντά. Το άλλο που μας έδειξε ήταν πώς παθαίνουμε βραχυκύκλωμα.

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΣΤΟ ΕΚΦΕ ΧΑΝΙΩΝ!!!
Χάρης Πεγιόγλου