Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Το κυνήγι του χαμένου Θησαυρού

Την Παρασκευή, 11/03/2016 με αφορμή τη γιορτή της Αποκριάς, τα παιδιά του σχολείου μας έπαιξαν ένα καταπληκτικό παιχνίδι:  " το κυνήγι του χαμένου θηαυρού " σχεδιασμένο και οργανωμένο από ομάδα εκπαιδευτικών του σχολείου που ανέλαβαν να συντονίσουν τη δράση. 
Το παιχνίδι βασίστηκε στην ιστορία της Ανδρομέδας από την ελληνική μυθολογία. Ο μύθος πλέκεται περίτεχνα γύρω από τη σχολική καθημερινότητα των μαθητών όλων των τάξεων, με ερωτήσεις σχετικές με τις γνώσεις τους. Ένας χάρτης με τον αστερισμό της Ανδρομέδας, προσομοιωμένος στην αυλή του σχολείου, θα βοηθήσει την κάθε ομάδα να φτάσει στον θησαυρό.
Τα παιδιά χωρίζονται σε 12 ομάδες των 15 ατόμων και υπεύθυνο έναν εκπαιδευτικό. Η κάθε ομάδα είχε στα χέρια της το έμβλημα με το όνομά της, τον χάρτη και μια ομάδα ερωτήσεων, βασισμένες σε μια από τις 10 κατηγορίες (π.χ. μαθηματικά προβλήματα). Σκοπός της κάθε ομάδας να μαζέψει 10 κομμάτια παζλ, που θα συμπληρώνουν το έμβλημά της. Τα κομμάτια βρίσκονται διασκορπισμένα σε όλη την αυλή, στα σημεία που υποδεικνύει ο χάρτης. Αν απαντηθούν σωστά οι ερωτήσεις, μπορεί η ομάδα να πάρει και το κομμάτι της. Η πρώτη ομάδα που θα καταφέρει να μαζέψει όλα της τα κομμάτια παζλ, είναι και η νικήτρια!!!

 Οι εκπαιδευτικοί: Ηλιάδου Αλεξία,
 Κων/νος Δασκαλάκης , 
Ανθή Παρασκευή  Καρπέτη, 
Βασιλική Σιώζου
 Ενδεικτικές ερωτήσεις:
Αν τις πρώτες ώρες δεν νυστάζεις, τη γλώσσα σίγουρα τη βγάζεις….


Ο αστερισμός της Ανδρομέδας
  •  Βρίσκω τις αντίθετες λέξεις για: αποβίβαση, είσοδος, κοντός, ανεβαίνω, ισχυρός
  •  Βρίσκω τις συνώνυμες λέξεις για: αστερισμός, πέτρα, δυνατός, κήτος, ωραίος
  •   Βρίσκω τον αόριστο των ρημάτων: συλλαμβάνω, αλυσοδένω, απελευθερώνω
  • Βρίσκω τον παρατατικό των ρημάτων: είμαι, παίρνω, βρίσκομαι
  •   Βάζω τις λέξεις στη σωστή σειρά και διαβάζω την πρόταση: ισχυρίστηκε- η- από- Νηρηίδες.- Ανδρομέδα- ότι- Η- είναι- τις ομορφότερη  
  •  
  •